Producten om je haakwerk mooi te houden.

Er bestaan enorm veel producten in de wereld om je lichaam en leefomgeving in conditie te houden. Voor mijn delicate haak en breiwerk kies ik Amway Home Delicate met bijpassende wasverzachter. Als ik dit gebruik, dan worden mijn kostbare werken op een milde manier gewassen en blijven ze in top conditie en super zacht. Met 1 fles geconcentreerd wasmiddel kun je wel 200 handwasjes doen. Ik weet niet wat jij denkt natuurlijk, maar volgens mij lukt dat niet met een flesje geconcentreerde wasmiddel uit de locale supermarkt. 

Gebasseerd op de natuur met zuivere ingredienten gecombineerd met een fantastische kwaliteit. Ja ik ben er echt helemaal weg van!

 Delicate SA8™

 

Overzicht:

Nu met nog meer plantaardige ingrediënten en een verbeterde geur die nog langer aanhoudt. SA8 Delicate is een vloeibaar geconcentreerd wasmiddel dat vlekken verwijdert uit kwetsbare stoffen, zoals zijde en wol, of speciaal behandelde sportkleding. Het is geschikt voor machine- en handwas en werkt uitstekend in koud water.

Kenmerken:

  • SA8™ Delicate is een vloeibaar geconcentreerd wasmiddel dat laagschuimend en dus snel uitspoelbaar is, wat tijd en energie bespaart bij de handwas.
  • Het reinigt effectief bij lagere watertemperaturen.
  • De geconcentreerd formulering zorgt voor een optimaal wasresultaat en minder afval in het milieu.
  • Het is volledig uitspoelbaar en laat geen restjes wasmiddel achter, die de gevoelige huid kunnen irriteren.
  • SA8 Delicate maakt gebruik van biologisch afbreekbare bestanddelen om de weefsels te beschermen.
  • Een flacon is goed voor 200 handwasjes!
Gebruiksmogelijkheden:
 

SA8™ Delicate kan gebruikt worden voor tere, kleurechte wasbare weefsels, zoals lingerie, zijde, panty's, handgebreide en wollen kledingstukken en synthetische stoffen als nylon, rayon en polyester. Het is ook ideaal voor hightech sportkleding en microvezelstoffen.

  • Gebruik voor de handwas 5 à 10 ml, afhankelijk van de waterhardheid. Los de vloeistof op in water en laat de kleding vijf minuten weken.
  • Gebruik bij de machinewas 20 à 30 ml, en stel het fijnwasprogramma in op een lage temperatuur.

 Gebruik het AMWAY™ Maatdopje voor een zuinige dosering zonder morsen.

 Let op:

  • Gebruik bij de machinewas het fijnwasprogramma en stel een lage temperatuur in.
  • Spoel de kledingstukken uit en laat ze drogen volgens de aanwijzingen op het etiket
Het wasverzachter
 
 
Voor de tere huid van de baby is er 

www.amway.nl/product/120536,vloeibaar-wasmiddel-voor-babykleertjes-sa8-baby-vloeibaar#.Wly2vKjiYdU

En voordat ik in al mijn enthousiasme alle producten hier ga opnoemen kun je via deze link een heleboel producten vinden voor je lichaam, huisdier en woonomgeving. Voor meer informatie stuur me dan een app op 0629421468.