NIEUW workshops Januari 2018

Een hele goedemorgen,

 

De laatste paar maanden dienen er zich vragen aan of ik wat meer ga doen voor wat betreft workshops. De radartjes in mijn hoofd zijn aan het werk gegaan en er zijn al een aantal workshops geweest. Het Haak-Cafe is van start en even later de kinder Haak-club ook. De radartjes werken door, dus in Januari 2018 zetten we door wat is ontstaan en er zijn wat nieuwe workshops bij gekomen. 

 

Wat ook nieuw is is de cursus portret tekenen; Audrey style.

Autodidact: Het portret schilderen heb ik mezelf aangeleerd. Zo heb ik alle ruimte gehad om mijn eigen stijl te ontwikkelen en creatief om te gaan met de middelen die ik heb. En dat laatste is precies waar ik je in wil betrekken. Wees creatief: leer een vaardigheid, kijk naar een voorbeeld, doe dit na en pik er uit wat bij jou past. 

 

 

 

Januari 2018

 

Haak-cafe elke 3 weken:

5 januari en 26 januari vrijdagavond 20:00 tm 21:30 uur 

10 januari en 31 januari woensdagochtend 9:30 tm 11:00

 

Kinder haak-club elke 3 weken:

10 januari en 31 januari woensdagmiddag 13:15 tm 14:45 uur

 

Workshop ballonletters graffitty style met acrylverf:

3 januari woensdagochtend 9:00 tm 13:30 uur

 

Workshop droedelen; zwarte stift en pen op papier lijnen en patronen tekenen 3 januari:

3 januari woensdag 13:15 tm 14:45 uur

 

Workshop planeten en sterren schilderen met aquarelverf:

17 januari 13:15 tm 14:45 uur

 

Workshop monster schilderen op canvas:

24 januari 13:15 tm 14:45 uur.

 

Workshop cartoon style tekenen:

7 februari woensdag 13:15 tm 14:45 uur

 

Cursus portret tekenen volwassenen elke 3 weken:

17 januari 9:00 tm 10:30 uur

 

Cursus portret tekenen kinderen elke 3 weken:

3 januari woensdag 10:45 tm 12:15 uur

 

Informatieavond huid-, dier- en milieu vriendelijke producten voor elke dag:

Heb jij ook ontdekt dat onze huid- en huis- verzorging qua milieuvriendelijkheid te wensen over laat?

Ronald en ik informeren je gratis over de mogelijkheden.

Gewoon bij ons thuis met een kopje koffie of thee.

 

Informatieavond bedrijf bouwen met Team21:

Als ik een manier weet om je huisgoudgeld terug te verdienen door anders in te kopen, zou jij dat dan willen weten?

Ronald en ik werken samen met een team en wij willen je wel informeren over hoe je dat dan doet.

Gratis met een kopje koffie of thee.

 

Www.colourfield.webnode.nl

Audrey Vrieling

Elstar 10

9408 JJ Assen

0629421468

a.a.rienstra@gmail.com

 

Als je denkt ik kan het niet...
pak dan die kwast op en begin!