Het Haak-café tot aan de zomervakantie.

 
Het laatste haak-café was op 18 mei en ik heb nog 2 data gepland vóór de zomervakantie.
Vrijdag 15 juni  van 20:00 tot 21:30 uur.
Vrijdag 13 juli van 20:00 tot 21:30 uur.
 
Na de zomervakantie:
Vrijdag 7 september van 20:00 tot 21:30 uur.

 

Als ik iets voor jou kan voorbereiden of als je ergens hulp mee hebt, dan hoor ik graag van jou wat ik kan doen.

 

Gehaakt door Hilda.

Gehaakt door Marjolein.

Gehaakt door Nathalie.

 

Extra informatie:

Haken wordt steeds populairder, doordat mensen een tegenhanger zoeken voor de drukte van alle dag. Een hobby is een prima manier om je rust te vinden.

 

We zitten bij elkaar met een kopje thee of koffie met uiteraard iets lekkers. Meestal binnen, maar met heel mooi weer klappen we de parasol uit en zitten we heerlijk buiten te haken.

 

Wat is de bedoeling?

Als je een beginner bent, dan kan ik je met het lesprogramma de basis aanleren en kun je zo gaandeweg je vaardigheid vergroten. Je krijgt dan een startpakket. Als je gevorderd bent, dan kun je nieuwe technieken samen met mij onder de knie krijgen.

Gaandeweg heb ik patronen en ideeen in overvloed voor je en deel ik met jou wat ik weet. Buiten het Haak-café om kun je me altijd benaderen als je vragen mocht hebben ingevolge het Haak-café dat je bezocht.

Een kopje koffie of thee met iets lekkers hoort erbij.

Elke keer verzorg ik een klein project waar je aan mee kunt doen en dit zit bij de prijs inbegrepen.

Voor grotere projecten kun je materialen via mij bestellen of ik help je met het regelen van je materialen.

 

Het Haak-café wordt 1 keer in de 3 a 4 weken georganiseerd op Elstar 10 in Kloosterveen.

Voor nu is het Haak-cafe op de vrijdagavond.

Kosten: € 7,50.

 

Ik (Audrey) ben te bereiken via Whatsapp op nummer 06-29421468.