Haken in september en oktober 2018

Haak-cafe 

Het haak-cafe is voor iedereen die het leuk vindt om samen te haken. Voor “nieuwe hakers” zijn er basislessen met voorbeelden en uitleg te over doormiddel van video en persoonlijke coaching. Je krijgt uitleg op papier mee en materiaal om te beginnen. Er is zelfs een leuk knuffel patroontje, zodat jij je aller eerste lapje al kunt omtoveren in een knuffeltje! Zo leuk!

 

Voor de gevorderden en ervaren mensen kun je je eigen project meenemen of meedoen met de projecten, die er op dat moment zijn.

Bijvoorbeeld knuffels haken voor een goed doel.

De beginner krijgt een haakpakketje om op te starten en daarna kun je in het Haakcafe materialen uitzoeken en aanschaffen. Bijvoorbeeld: Garen, vulling voor knuffels en veiligheidsoogjes. Het is dan handig, dat ik van te voren weet wat je wilt maken en welke kleur. Dan zorg ik dat het er is.

 

Locatie: Elstar 10 Kloosterveen Assen

Kosten: € 7,50 

Vrijdagavond: 19:30 uur – 21:30 uur eens in de 3 weken.

Geplande data: 7 september, 5 oktober, 2 november 2018.

 

Het Haak-cafe is onstaan doordat mensen in mijn omgeving aangaven, dat zijn wel willen leren haken, maar er alleen niet uitkwamen. Mijn moeder heeft mij al vroeg leren haken en het zit in mijn systeem en ik geef de kennis graag door. Ik organiseer eens in de 3 weken op vrijdagavond een haakavond bij mij thuis. We noemen dit het Haak-cafe.