Haak-Café bij Audrey in Assen/ Kloosterveen

Lieve dames en heren die graag willen leren haken of het gezellig vinden om samen te haken,

Steeds opnieuw krijg ik terug gekoppeld, dat de wil er is om te (leren) haken, maar dat  andere zaken zo snel voor gaan. Ik heb daar een oplossing voor bedacht in de vorm van:
'Haak-cafe'
Kun je je voorstellen, dat je gezellig bij mij thuis  begint met de eerste gehaakte lusjes op je haaknaald? Een lekkere versnapering op tafel, gezellige dames om je heen... En misschien hoor je het buiten zachtjes regenen of zitten we buiten in de zon!
Misschien wil er wel iemand met je mee...

Wees welkom!

Wat kun je verwachten:
Als beginner krijg je een haaknaald en garen om mee te oefenen (ook voor thuis).
Koffie of thee met een koekje.
Persoonlijke uitleg.
Verwijzing naar duidelijke online filmpjes cq websites.
Een geprinte uitleg over hoe je begint.


Wat kun je nog meer verwachten:
Als je een aantal keer bent geweest, dan heb je de basissteken geleerd en val je onder de noemer gevorderden. Je kunt dan een gratis patroon op Internet opzoeken of een patroon kopen en je materialen kopen. Ik kan je alle informatie geven over hoe en waar. Een patroon kan een video zijn, een geschreven patroon of een tekening. Tijdens het Haak-café heb je de gelegenheid om  samen met mij en andere dames (heren zijn ook welkom!) kennis uit te wisselen. Tijdens deze ontwikkeling ontdek je verschillende patronen en haaktechnieken. Je ontwikkeld je voorkeur van onderwerp, materiaal en techniek. 

En dan wordt je vanzelf een expert: Je bent zelf redtzaam en kan misschien zelfs wel zelf patronen bedenken!

Geplande data:
- vrijdagavond 10 November van 20:00 tot 21:30 uur. VOL!!!!!
- vrijdagavond 24 november van 20:00 tot 21:30 uur.
- Woensdagochtend 29 November 9:30 uur tot 11:00 uur.
- vrijdagavond 1 December van 20:00 tot 21:30 uur. VOL!!!!
In Januari zijn nieuwe data gepland. Het overzicht staat bij het kopje Workshops in het menu.

Mijn naam is Audrey Vrieling en ik ben bereikbaar op 06-29421468.

Aanmelden en informatie kan via Whatsapp.

Bellen mag altijd natuurlijk!

Kosten: € 7,50

Locatie: Elstar 10 Assen Kloosterveen